Úvod » ANTIKVARIÁT / NOVINKY » Medzinárodný marketing /S. Ferenčíková/


        

Medzinárodný marketing /S. Ferenčíková/

definícia základných pojmov - medzinárodné marketingové prostredie - výber zahraničných trhov - metódy vstupu na zahraničné trhy - medzinárodný marketingový program

 

Číslo produktu: t5
cena bez DPH : 0,91 €
cena s DPH (10 %):
1,00 €

do košíka:
  ks  

autor, jazyk originálu:  S. Ferenčíková , slovensky

           vydavateľ, rok:  

            jazyk vydania:  SK

              edícia/séria:   

               počet strán:   40                                             

                     rozmer:  (výška x šírka v cm)  21x14,5

                         stav:  zošitová , veľmi zachovalá , málo listovaná         

                        

poznámka: definícia základných pojmov - medzinárodné marketingové prostredie - výber zahraničných trhov - metódy vstupu na zahraničné trhy - medzinárodný marketingový program

MjgyM